برگزاری کلاس های آمادگی هیپو2023

تاریخ : 1401/08/09

کلاسهای آمادگی، یک دستگرمی مناسب برای موفقیت در ماراتن هیپو

 

المپیاد جهانی هیپو با وجود سابقه کوتاه یک دهه ای خود توانسته به خوبی جایش را در میان زبان آموزان تشنه موفقیت باز کند و به محلی برای بروز استعداد، دانش و توانمندی های فردی زبان آموزان تبدیل شود تا جایی که حالا با قاطعیت می توان آن را یک رقابت پرهیجان و جذاب قلمداد کرد که استقبال شگفت انگیزی از طرف کودکان، نوجوانان و جوانان نقاط مختلف دنیا را با خود می بیند.

برای موفقیت در المپیاد هیپو نیز همچون هر آزمون و المپیاد دیگری به یک سری آمادگی ها نیاز است که می تواند تا حد زیادی شانس موفقیت متقاضی را ارتقا داده، توانایی های ذهنی و فنی فرد را در زمان مناسب به سطح مطلوب برساند.

به همین منظور موسسه خلاقیت جوانان پارسه و زبانسرای حافظ (قائدی) به عنوان نماینده مرکزی المپیاد جهانی هیپو در ایران سعی بر آن دارد با طراحی دوره های مناسب به متقاضیان کمک کند مسیر هدفمندتری برای کسب آمادگی لازم جهت حضور موفقیت آمیز در این رقابت جذاب بین المللی در پیش بگیرند.

در این راستا موسسه پارسه اقدام به طراحی کلاسهای آمادگی هیپو مرکب از کلاسهای حضوری و آنلاین نموده که می تواند راه موفقیت زبان آموزان را بسیار هموارتر کند هرچند در نهایت همه چیز از جمله رسیدن به قله موفقیت به عملکرد خود شخص برمیگردد نه چیز دیگر.

این موسسه به زودی و با مهیا شدن زیرساختهای لازم نسبت به اطلاع رسانی زمان شروع و دستورالعملهای کلاسهای آمادگی هیپو اقدام خواهد نمود. با سایت www.hippoiran.ir و www.parsehinst.ir همراه باشید و در جریان اخبار المپیاد و دیگر خدمات موسسه خلاقیت جوانان پارسه قرار بگیرید.

مانیفست ما همان همیشگی است:

Learning for a bright life!

این را از گوشه ی ذهنمان دور نمی کنیم!

TOP