مقام دوم جهانی در مرحله regional qualifiers

تاریخ : 1402/04/12

به نقل از ارسطو قایدی برازجانی مدیر عامل موسسه خلاقیت جوانان پارسه ،رقابت های المپیاد جهانی زبان انگلیسی هیپو 2023 در تاریخ یکم تیر ماه 1402 در شهر استانبول ترکیه در شش سطح برگزار شد. در این رقابت ده شرکت کننده ایرانی از سطوح لیتل هیپو و هیپو های 1-2-3-4-و 5 شرکت کردند و توانستند در رقابت های سخت و چالش برانگیز این المپیاد به مقام های اول تا سوم برسند. از این ده شرکت کننده، خانم ستاره امینی در سطح هیپو 2 و رها کشتگر در سطح هیپو 5 به مرحله فینال این المپیاد راه یافتند.

 

در سطح لیتل هیپو، آنیسا دانشور حقیقی از شیراز  توانست در رقابت های سخت و چالش برانگیز المپیاد جهانی زبان انگلیسی هیپو 2023 به مقام سوم جهانی دست پیدا کند.

 

همچنین  در سطح لیتل هیپو، آریان قنبری  از شیراز نیز  توانست به مقام دوم جهانی در رقابت های المپیاد جهانی زبان انگلیسی هیپو 2023 برسد.

 

در سطح هیپو 1، کیان عدلفر از تبریز  توانست به مقام سوم جهانی در رقابت های المپیاد جهانی زبان انگلیسی هیپو 2023 برسد.

 

در سطح هیپو 2، نیما درا از استان هرمزگان  توانست به مقام دوم جهانی در رقابت های المپیاد جهانی زبان انگلیسی هیپو 2023 برسد.

در سطح هیپو 3،پارسا میری از مشهد توانست به مقام دوم جهانی در رقابت های المپیاد جهانی زبان انگلیسی هیپو 2023 برسد.

همچنین خانم ارغوان قیدی در سطح هیپو4و آقای آیدین رحمانی در سطح لیتل هیپو  پیش از این سهمیه فینال را کسب کرده بودند .

با توجه به اینکه ایران در این رقابت با موفقیت های بزرگی مواجه شده است، می توان از این موفقیت ها به عنوان یک انگیزه برای دانش آموزان و دانشجویان کشور استفاده کرد.

 

TOP