فرصت محدود ثبت نام کمپ تابستانه هیپو ایتالیا

تاریخ : 1402/02/15

همانطور که پیش تر و از طریق پایگاه های اطلاع رسانی موسسه خلاقیت جوانان پارسه و هیپو ایران اعلام شد کمپ تابستانه هیپو تابستان سال 1402 در ایتالیا برگزار خواهد شد و نوجوانانی از کشورهای مختلف دنیا دور هم جمع می شوند تا یک تجربه لذتبخش از آموزش، تفریح و سرگرمی را در سرزمین چکمه ای شکل مدیترانه بگذرانند. در مورد کمپ های تابستانه به اختصار می توان گفت کمپ تابستانه هیپو (Hippo Summer Camp)  یک برنامه آموزشی و مهارتی برای نوجوانان است که مدل مشابهی از آن در بسیاری از کشورها همچون انگلستان، کانادا، آمریکا و … در فصل تابستان برگزار می‌شود و انجمن جهانی هیپو چنین کمپی را در تابستان 2023 در ایتالیا برگزار خواهند کرد.

نکات مهم:

  1. پذیرش زبان آموزان هر کشور در کمپ تابستانه دارای محدودیت است (نهایتا 8 نفر در هر سطح). تقدم زمان ثبت درخواست و واریز وجه + کسب رتبه بالاتر در هیپو 2023 از جمله شرایط اولویت در پذیرش زبان آموزان خواهد بود.
  2. مهلت انجام فرایند ثبت نام: نهایتا تا 10 اردیبهشت 1402
  3. هزینه شرکت در کمپ تابستانه هیپو ایتالیا: واریز 1200 یورو توسط زبان آموز یا ولی/ سرپرست قانونی وی به حساب انجمن جهانی هیپو (ایتالیا) که در سایت این انجمن معرفی شده است.
  4. از آنجا که ممکن است برخی زبان آموزان برای انجام فرایند پرداخت وجه به حساب انجمن جهانی هیپو دچار محدودیت هایی باشند، موسسه خلاقیت جوانان پارسه (به عنوان نماینده رسمی و انحصاری هیپو در ایران) تسهیلاتی را برای این عزیزان فراهم آورده است. علاقه مندان می توانند از طریق ارسال پیامک یا برقراری تماس با شماره 09373787257- قلی زاده (مسئول روابط عمومی موسسه خلاقیت جوانان پارسه و هیپو ایران) در این خصوص کسب اطلاع کنند.
  5. همه نفرات شرکت کننده در المپیاد جهانی هیپو 2023 (که در بازه سنی 12 تا 19 ساله می باشند) فارغ از اینکه به مراحل بالاتر راه می یابند یا خیر مجاز به ثبت درخواست شرکت در کمپ هیپو 2023 هستند.

کمپ تابستانه هیپو ایتالیا چیست؟

انجمن جهانی هیپو بنا دارد در تابستان پیش رو کمپ علمی و آموزشی 2023 را در دو منطقه از کشور تاریخی و زیبای ایتالیا برگزار کند تا فرصت آموزش در یک محیط جذاب و علمی برای نوجوانان هیپویی از ملیت های مختلف فراهم شود. در کمپ تابستانه انجمن جهانی هیپو (کمپ های ایتالیا) که ویژه نوجوانان 12 تا 19 ساله طراحی شده مدرسان بین المللی زبان انگلیسی به تدریس می پردازند و دانش آموزان شرکت کننده در کمپ ها در یک محیط علمی با حضور همسالان خود از فرهنگهای مختلف قرار می گیرند تا علاوه بر آموزش، یک تجربه شگفت انگیز اجتماعی و فرهنگی نیز به دست بیاورند.

گروه های سنی و دیگر شرایط کمپ تابستانه هیپو ایتالیا:

* کمپ های تابستانه انجمن جهانی هیپو در دو سطح 12 تا 14 سال (از 15/07/2023 تا 24/07/2023) و 15 تا 19 سال (از 08/06/2023 تا 16/06/2023)  تعریف شده و در دو محل مجزا برگزار می شود.

* هزینه شرکت در کمپ برای هر دو گروه سنی مبلغ 1200 یورو است که شامل اقامت در ایتالیا، آموزش، غذا، نظافت روزانه، ورود به امکانات جنبی همچون استخر شنا، زمین بسکتبال و… می باشد.

*** اخذ ویزا و ترانسفر از مبدا تا محل کمپ و بازگشت به مبدا (در پایان کمپ) بر عهده خود متقاضی است.

*** انجمن هیپو و نمایندگی هیپو در ایران در زمینه صدور دعوتنامه به متقاضیان کمک خواهند کرد.

*** ضوابط کمپ و چگونگی ثبت نام دانش آموزان توسط انجمن جهانی هیپو بصورت کاملن شفاف و ضابطه مند تعریف شده و در پایگاه انجمن جهانی هیپو به نشانی:

در دسترس متقاضیان قرار دارد.

چگونگی ثبت نام در کمپ های انجمن جهانی هیپو:

نوجوانان علاقه مند به آموزش زبان انگلیسی که از 12 تا 19 سال سن دارند و در المپیاد جهانی هیپو 2023 شرکت کرده اند می توانند با نام نویسی در  سایت انجمن جهانی به نشانی: https://hippo-olympiad.org  – پنجره Summer Camp  و در بخش HSC INTERNATIONAL در لیست متقاضیان شرکت در کمپ تابستانه انجمن جهانی قرار بگیرند یا مراحل ثبت نام و پرداخت وجه را به دفتر مرکزی هیپو ایران محول کنند. پس از پایان مهلت ثبت نام، در هر سطح کمپ تعداد 8 نفر از متقاضیان که در دوره های گذشته المپیاد جهانی هیپو رتبه بالاتری کسب کرده اند برگزیده و به انجمن جهانی هیپو معرفی خواهند شد. در گزینش نفرات، کسانی که زودتر اقدام به ثبت نام کرده باشند در اولویت انتخاب قرار خواهند گرفت.

TOP