خیر نیک اندیش بوشهری: امیدوارم این عیدی کوچک مورد قبول فرزندان عزیز کشورم قرار بگیرد

تاریخ : 1402/01/07

همانگونه که پیش از این و طی اطلاعیه ها و دستورالعمل های متعدد اعلام شده بود زمان ثبت نام متقاضیان شرکت در المپیاد جهانی هیپو روز 29 اسفند 1401 به پایان رسید و با توجه به تصمیمات اتخاذ شده مبنی بر برگزاری کلاسهای آمادگی، هیئت مدیره موسسه خلاقیت جوانان پارسه و دفتر مرکزی هیپو ایران بنا داشت این تاریخ، پایان قطعی ثبت نام ها باشد اما ورود یک فرد نیکوکار (خیر علمی فرهنگی) سبب شد اتفاقات جدیدی رقم بخورد.

این نیکوکار نیک اندیش که سابقه بلندی در انجام فعالیتهای خیرخواهانه در استان بوشهر دارد و مردم این استان ایشان را به خوبی می شناسند و با فعالیتهایش آشنایی دارند پس از اطلاع از علاقه مندی کودکان و نوجوانان به حضور در این عرصه علمی و رقابتی مسئولیت بخشی از هزینه های حضور زبان آموزان در این رویداد را بر عهده گرفت تا زبان آموزان عزیزی که بخاطر شرایط اقتصادی خاص جامعه و خانواده ها در این ایام امکان حضور در رویداد بین المللی هیپو را ندارند امکان استفاده از این موقعیت علمی و رقابتی را بیابند. از آنجا که شناسایی زبان آموزان خاص از میان متقاضیان ثبت نام، پروژه ای زمان بر بود این بزرگمرد مسئولیت پرداخت بخشی از هزینه ثبت نام همه زبان آموزان جا مانده از ثبت نام هیپو 2023 را متقبل شد تا جلوی اتلاف وقت و انرژی همکاران هیپو نیز گرفته شود.

در نیک اندیشی این انسان شریف همین بس که با وجود اصرار فراوان همکار روابط عمومی موسسه خلاقیت جوانان پارسه مبنی بر انجام یک گفتگوی مفصل، از پذیرش درخواست ما عذر خواست و تاکید کرد نام شریفشان فاش نشود.

ایشان در پاسخ به درخواست ما مبنی بر انجام یک گفتگوی کوتاه با پایگاه اطلاع رسانی موسسه به ذکر چند جمله بسنده کرد. وی خطاب به همکاران هیپو ایران در شهرها و استانهای مختلف کشورمان گفت: باید به همه ی شما عزیزانی که باب یک خدمت نوین علمی به فرزندان ایران را گشوده اید از صمیم قلب آفرین و خدا قوت گفت. شما با تلاش خستگی ناپذیرتان در روزهای پایانی سال که بطور معمول همگان مشغول رتق و فتق امور شخصی و آماده شدن برای تعطیلات نوروزی هستند کمر همت بر خدمت به فرزندان عزیزمان بستید و این شایسته ی تقدیر فراوان است.

این خیر نیک اندیش که سوابق درخشانی در امر مدرسه سازی و کمک به فعالیت های فرهنگی و علمی دارد افزود: همانگونه که زکات علم شما انجام خدمت و کمک به توسعه علمی فرزندان ایران است امیدوارم هرکس از نظر مالی و اقتصادی توانایی مشارکت در امور عمومی را دارد پا پیش گذاشته و گوشه ای از مشکلات مردم شریف و بالیاقتمان را با مهربانی حل کند زیرا این کار یک تجارت بسیار پرسود است که خریدارش اول خداست و دوم قلب مهربان مردمی که هرچه داریم از برکت مهربانی و دعای خیرشان. ایشان اضافه کرد: کمک به برگزاری پرشکوه تر رقابت علمی زبان آموزان کودک و نوجوان کشورمان اگر چه تحفه ای محقر است اما امیدوارم با نگاه مهربان و و همت بالای فرزندان نجیب و رشید ایران اسلامی مورد پذیرش این عزیزان قرار بگیرد و دعای خیرشان شامل حال همه ی خدمتگزاران مردم شود.

امید می رود با فراهم شدن شرایط برگزاری پرشورتر رویداد جهانی هیپو 2023 در کشورمان شاهد موفقیت فرزندان ایران عزیز در این عرصه علمی باشیم.

روابط عمومی موسسه خلاقیت جوانان پارسه و هیپو ایران ضمن تقدیر از این حرکت ارزشمند برای این بزرگمرد و همه ی خدمتگزاران ملت شریف ایران تندرستی و توفیق روزافزون آرزومند است.

 

TOP