چند انتصاب تازه در موسسه پارسه و هیپو ایران

تاریخ : 1401/12/25

با توجه به اوج گرفتن فعالیتهای حوزه المپیاد 2023 هیپو، توسعه خدمات موسسه خلاقیت جوانان پارسه از جمله انتشار منابع علمی به روز، راه اندازی و مشارکت در رویدادهای مختلف حوزه هیپو و زبان انگلیسی و ضرورت خدمت رسانی سریع و بدون وقفه به زبان آموزان و همکاران نمایندگیهای هیپو در سراسر ایران ارسطو قائدی با صدور احکامی مدیر امور بازرگانی موسسه، سرپرست باشگاه بین المللی نخبگان زبان انگلیسی (HIPPO) و مدیر روابط عمومی این باشگاه را منصوب و معرفی کرد.

بر اساس احکام صادره سرکار خانم شهربانو سلیمی به عنوان مشاور مدیرعامل، مدیر امور بازرگانی و مسئول بخش فروش خدمات و فروشگاه موسسه خلاقیت جوانان پارسه منصوب شد تا همکاران نمایندگیها و زبان آموزان برای تهیه محصولات علمی موسسه از خدمات به روز و با کمترین فوت وقت برخوردار شوند.

همچنین آقای احمد سهرابی به عنوان به عنوان سرپرست باشگاه بین المللی نخبگان زبان انگلیسی (HIPPO) منصوب و سرکار خانم نسیم پیوندی مسئولیت روابط عمومی این باشگاه را عهده دار شدند.

در بخشی از حکم انتصاب مدیر امور بازرگانی موسسه خلاقیت جوانان پارسه آمده است امید می رود با توجه به سوابق ارزشمند شما شاهد برنامه ریزی دقیق مبتنی بر رعایت حقوق مخاطب همراه با حفظ اعتبار مجموعه و ایجاد ساز و کار به روز و کارآمد در ارائه محصولات مجموعه مطابق با نیاز زبان آموزان عزیز و موسسات همکار باشیم. اطمینان کامل داریم حفظ منزلت و جلب رضایت مراجعین و مخاطبین این موسسه همچون همیشه در راس ضروریات مدنظر شما خواهد بود.

امید می رود با توسعه زیرساختهای اجرایی، به روزرسانی چارت نیروی انسانی و گسترش خدمات موسسه خلاقیت جوانان پارسه و نمایندگی مرکزی هیپو ایران شاهد رشد و توسعه روزافزون خدمات علمی و ارتقای کیفی و کمی رویداد جهانی هیپو و دیگر رویدادهای اجرایی در سطح ایران عزیز باشیم.

 

TOP