مدرسه هیپو، خدمت جدید موسسه خلاقیت جوانان پارسه به علاقه­ مندان زبان

تاریخ : 1401/08/26

موسسه خلاقیت جوانان پارسه و نمایندگی المپیاد بین‌المللی هیپو در ایران بنا دارد با هدف رشد و اعتلای متقاضیان شرکت در المپیاد جهانی هیپو و ایجاد آمادگی لازم در متقاضیان و ارتقای سطح علمی  زبان‌آموزان ایرانی و رساندن این زبان‌اموزان به سطح آمادگی علمی شرکت کنندگان سایر کشورها در هیپو 2023 مدرسه آنلاین هیپو را راه اندازی نماید. مدرسه‌ی هیپو تلاش می‌کند آشنایی لازم با آزمون‌های بین‌المللی را از طریق برگزاری کلاس‌ها در اختیار متقاضیان قرار دهد. همسان سازی آموزش در سطح کشور با پارامترهای بین المللی از دیگر اهداف نهایی این طرح است.

بر اساس گزارش روابط عمومی هیپو ایران و به نقل از خانم برهمند مسئول طرح راه اندازی مدرسه آنلاین هیپو در این مدرسه آنلاین برنامه هایی همچون تربیت مدرس دوره های آمادگی المپیاد هیپو به صورت حضوری و آنلاین،  برگزاری کارگاه­های آموزش مدرس و سوپروایزری، برگزاری دوره‌های آموزشی هیپو ویژه شرکت کنندگان در المپیاد به صورت حضوری و آنلاین، برگزاری آزمون‌های شبیه‌سازی شده به منظور بالا بردن سطح آمادگی متقاضیان جهت شرکت در آزمون‌های اصلی سطوح مختلف هیپو و… به انجام خواهد رسید.
بر اساس اعلام برهمند، کلاس‌های مدرسه هیپو به دو صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شوند و طی روزهای آینده شرایط و تاریخ آغاز نام نویسی و فعالیت کلاسهای مدرسه هیپو از طریق پایگاه های اطلاع رسانی موسسه خلاقیت جوانان پارسه و نمایندگی های هیپو ایران در سراسر کشور اعلام خواهد شد.

طاهره برهمند در پایان گفت: آماده سازی زیرساخت­های مورد نیاز مدرسه هیپو مراحل نهایی خود را می گذراند و به زودی متقاضیان می توانند به راحتی در سایتهای وابسته به موسسه خلاقیت جوانان پارسه (www.hippoiran.ir & www.parsehinst.ir) نسبت به انتخاب نزدیکترین نمایندگی و آغاز فرایند ثبت نام اقدام نمایند و دوره ها و کلاس های خود را انتخاب کنند. تاریخ برگزاری طبق برنامه و جدول زمانبندی به صورت ماهیانه و با اعلام قبلی دفتر مرکزی موسسه خلاقیت جوانان پارسه (زبانسرای حافظ) به انجام خواهد رسید.

 

TOP