دوره‌های تربیت مدرس موسسه‌ی پارسه(زبانسرا حافظ)مسیری میانبر برای بین‌المللی شدن مدرسین زبان انگلیسی

تاریخ : 1401/08/03

 

با نزدیک‌تر شدن ملتها و افزایش مراودات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی میان مردم سرزمین‌های مختلف، آموختن زبان انگلیسی به عنوان ابزاری برای ارتباط آسان و موثر به یکی از ضرورت‌های زندگی امروزی بدل شده است؛ ضرورتی که هر روز بیش از گذشته در سطح جوامع نمود و بروز می‌یابد.

به دنبال فراگیر شدن روزافزون این نیاز، تدریس زبان انگلیسی نیز به عنوان یک شغل مناسب و البته دارای قابلیت درآمد مطلوب مورد توجه قرار گرفته است. در این راستا باید توجه داشت که ارتقای جامعه‌ی هدف تدریس کنندگان زبان از شهر به کشور و از کشور به سطح بین‌المللی مانند گذشته یک رویای دور از دسترس نیست و توسعه‌ی ارتباطات و ابزارهای الکترونیک توانسته این خلا را به خوبی پوشش دهد.

موسسه‌ی خلاقیت جوانان پارسه (زبانسرای حافظ) در راستای رسالت علمی و اجتماعی خود و جهت ارائه‌ی خدماتی مطلوب به فعالان حوزه آموزش زبان انگلیسی اقدام به اخذ نمایندگی یکی از موسسات معتبر آموزش بین‌المللی زبان انگلیسی نموده و به عنوان نماینده رسمی و انحصاری موسسه Gatehouse awards  انگلستان در ایران خدمات مورد نیاز مخاطبان را ارائه می‌کند.

موسسه‌ی گیت هاوس با طراحی دوره‌های روزآمد و کاربردی تحت استانداردهای CEFR بخشی از خدمات خود را بر تربیت مدرسان بین‌المللی زبان انگلیسی متمرکز نموده و با ارائه دوره‌ی TEFL متقاضیان را برای فعالیت در عرصه‌ی بین‌المللی تدریس زبان آماده می‌کند.

در این راستا متقاضیان می‌توانند با شرکت در دوره‌های معرفی شده در سایت اینترنتی موسسه خلاقیت جوانان پارسه و دریافت گواهینامه‌یTEFL  خود را در قواره‌ی یک مدرس شاخص و دارای برند شخصی در حوزه‌ی آموزش زبان معرفی کنند و زمینه را برای فعالیت آموزشی در سطح بین‌المللی مهیا نمایند.

درخصوص دوره‌ی تربیت مدرس موسسه گیت هاوس می‌توان به مزیت‌هایی همچون مادام‌العمر بودن مدارک اعطایی این موسسه و عدم نیاز به تمدید دوره‌ای یا سالانه‌ی مدرک اخذ شده اشاره کرد و هزینه‌ی پایین‌تر این دوره‌ها نسبت به دوره‌های مشابه دیگر موسسات را یکی دیگراز شاخصه‌های مهم آن برشمرد. مدرکی که دارا بودن تاییدیه OFQUAL گواه اعتبار علمی بالای آن می باشد.

موسسه‌ی پارسه با مشاوره‌های مستمر و کاربردی به مدرسان زبان انگلیسی کمک می‌کند گامی بلند به جلو برداشته و پله‌های ترقی را با سرعت بیشتری طی کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره‌های تفل *اینجا* کلیک کنید.

TOP